söndag 17 maj 2015

Majutmaning hos Scraphuset!

Hej!

Idag på eftermiddagen fick jag igång lite skaparlust igen. Känns som evigheter jag fick ihop en LO, men idag lyckades jag med tre stycken. En av dessa är mitt bidrag till Scraphusets majtävling. Man ska lifta en fin layout denna gång. 
Så här gjorde jag:


Jag valde samma titel som hos originalet, men ett år yngre dock... ;-) 


Ibland är jag otroligt lat... I flera år egentligen så har jag tänkt att jag ska ta fram symaskinen och använda till min scrapping. Idag lyckades jag förmå mig att gå de fem stegen till tvättstugan och plocka fram den. Jag har ingen bra plats åt den tyvärr så i ärlighetens namn är det väl därför som den har fått stå så länge. Just nu står den på golvet i lekrummet.... 


Jag valde att göra en LO med mig själv för att detta, mitt 38e år har väl varit lite annorlunda. På baksidan av layouten ska jag skriva lite om året, men det är inget jag vill ha synligt. 
Det krävs en hel del mod av mig att ha med mig själv på en bild så här, men nu är det gjort. Ingen återvändo!

Kram Åsa!

7 kommentarer:

  1. Va härligt att lusten kom =) Jag sa ju det ;)
    Jättefin Lo och så fin bild på dig. Vilken bra ide att skriva om året.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur du finns som peppar mig!!!! Kram

      Radera
  2. Vilken behaglig och fin layout du gjort. Fotot på dig är jättefint. Kram från Skåne

    SvaraRadera
  3. Fiiint!!! Och mysigt med symaskins sömmen!! Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja äntligen orkade jag plocka fram symaskinen! :-) Kram

      Radera
  4. Jättefin LO med ett superfint foto! Ja symaskin ja... jag har 3!! som står i källaren varav den ena på golvet en halv meter i från scrapbordet... men jag får ju aldrig tummarna ur att testa. Kanske det händer när jag får ett till bord i det rummet som bl.a symaskinen ska få stå på.

    SvaraRadera