måndag 27 april 2015

Scrap & Pearl

Hej!

Vilken härlig helg jag har haft! Det var första gången jag och min kära vän Maria var ner till Stockholm på Scrap & Pearl. Vi hoppas verkligen att det blir fler gånger för rackarns va trevligt vi har haft det. Oj, så jag har skrattat. Tror dock tyvärr inte att jag kommer att dela med mig av allt vi skrattat åt här på bloggen... Blir bäst så... ;-)
Fattar bara inte att tre dagar kan gå så otroligt snabbt och då har vi ändå varit där när det öppnade tills det stängde förutom igår då vi åkte lite tidigare.
Jag gjorde 8 layouter, fem kort och två fotofickor. Är väl hyfsat iaf. 

Tänkte visa vad jag handlade (eller så borde jag låta bli...). Jag är bedrövlig, har ingen som helst självbehärskning när det gäller att shoppa scrapgrejer... Undrar om det finns nån grupp för sådana som jag.... :-) 


Jag fick inte plats att sprida ut alla papper så de ligger i högar under allt.... 

Jag skäms nästan när jag ser allt det här... Hjälp vad saker det blev. Det kändes inte så när man var där.... Men skoj var det!

Kram Åsa!



4 kommentarer:

  1. Wow!!!! Häftigt!!! Vilken dröm, tänk att få sitta med dig och klappa lite på alla gosaker lite :) Du är sååå värd varenda liten grej!! Härligt att ni haft det bra! Nu vill jag höra en redogörelse vid tillfälle så man vet om man ska planera en trip nästa gång :) Välkommen hem! KRAM Anna :)

    SvaraRadera
  2. Oj oj! Värre så här än på telefon ju :-) Inte alls avundsjuk (läs "jättemycket" avundsjuk) Kan bara gissa vilket storlek du har på hålet i börsen just nu, hi hi. Men vad roligt du kommer att ha med allt!
    Håller med Anna att det ska bli kul att höra om er resa. Kram

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken härlig samling scrapprylar! Så underbart det måste vara att kunna hitta så mycket fint, själv hade jag lite problem att hitta det jag sökte så det blev inte så mycket för min del. Tack för sällskapet hela helgen, så kul att få sitta tillsammans med er :) /Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag handlade LIIIITE mer än jag hade tänkt.... Fick nästan en chock när jag packade upp allt.... Tack själv för sällskapet. Alltid kul att hitta lite nya bekantskaper! :-)

      Radera