söndag 8 februari 2015

Sketchabilities #132

Hej!

Hoppas att ni har en lugn och skön helg! Idag har jag en "inga-måsten-överhuvudtaget-dag"! Så jag får se lite vad som faller mig in. Igår provade vi på livet som sexbarnsföräldrar... :-) Det gick jättebra men jag tror jag känner mig ganska nöjd med att ha tre... ;-) 

För ett par dagar sedan gjorde jag en layout till Sketchabilities. Det har varit en sådan LO som sen har legat på skrivbordet och som jag har velat om jag ska skicka in eller inte. Men va tusan det är ju inte världsfreden det gäller direkt, så jag lägger ut den ändå och skickar in den. 


Fotot är på mig och Ebba på nyårsafton. Tjejerna gillar att låna min kamera och fota och jag håller tummarna för att det är ett intresse som kommer att bestå. 

Kram Åsa!


1 kommentar:

  1. Simple & Beautiful page! Thanks for playing along with Sketchabilities

    SvaraRadera