fredag 6 februari 2015

Scrap och Tings färgutmaning

Hej!

Nu är det helg för mig!!! Njuter så av mina tidiga fredagar. Det är nästan som att man får en extra helgdag. 

Igår gjorde jag en LO till Scrap och Tings färgutmaning med ett tema. Färgerna man ska använda är olika blå nyanser och temat är vinter. 

Så här blev det: 


Igår kväll blev jag så glad när jag var in och kollade bloggen. Jag vann En liten butiks januaritävling!!! Tjoho!!!
Det var denna jag vann med:


Trevlig helg!

Kram Åsa!


3 kommentarer:

  1. Jätte-jätte-fint!
    Dom blå nyanserna sitter ju perfekt :)

    Trevlig helg och grattis till vinsten också :)

    SvaraRadera
  2. Although you http://www.odiovisuel.com cheap ray ban sunglasses did not dress up, but you still can not stop austere dress amazing youth.  cheap ray ban sunglassestheir dreams of poverty, poor people discount ray ban sunglasses more to go, and why they are able to persevere, and I always think you're a strong girl, in my mind, cheap ray ban sunglasses cheap before cheap ray ban sunglasses she answered and said, because it is very strong. Do not think they would give up you have always been lovely sunshine girl.

    SvaraRadera
  3. Alltid en fryd å stikke innom bloggen din! Nydelig vinter lo og herlig sommerlo med flott bruk av pl kort!
    Ha en deilig kveld :o)

    SvaraRadera