söndag 11 maj 2014

Allt om Scrap - inspiration

Hej! 

Idag visar vi på Allt om Scrap lite inspirationsbilder på hur du kan använda låtar i ditt skapande och hur du får in användningen av garn och tråd. Titta in HÄR och se hur.

Här är min inspiration:

Jag tycker att fotot andas "Sommartider hej hej sommartider..." 

Förra söndagen hade vi Uggletema hos Allt om Scrap. Titta in HÄR för att få massa inspiration. 
Jag älskar ugglor och har dom lite här och där här hemma, i olika utföranden, så det var ett roligt tema. Jag gjorde en layout som blev så här: 

Mina två "uggletjejer" som gillar det här med att läsa och skriva och bara suga i sig kunskap. 

Hoppas att ni får en riktigt skön söndag!

Kram Åsa! 


1 kommentar:

  1. Åh vilka underbara LOs du skapar Åsa!! Bara ääälskar dem!!
    Tack för kommentarer inne hos mig - ääälskar kommentarer också!!
    Var kul att ses på mässan! Den var kul och inspirerande denna gång också, tyckte jag! - men jag blir jättetrött efteråt ;-)
    Har ju ansvar för utställarfika och har Lilla Pyssel Inger som gäst fred - sönd och känner att åldern börjar ta ut sin rätt ;-)
    Ha det gott! Hoppas vi ses snart! Kram!!

    SvaraRadera