torsdag 17 april 2014

Scraplift -En liten butik

Hej!

Vem blev Skärfisen hemma hos er idag? Här var det Ebba som fick den ärofyllda titeln. Det är en tradition som jag fått med mig sen jag var liten och som går ut på att den som ligger kvar längst och sover/drar sig i sängen under dessa påskdagar får en mer eller mindre trevlig titel den dagen. I morgon t.ex. är det Långlaten. Egentligen är det nog tänkt från början att man även skulle springa runt huset och göra något men för oss räcker det gott med en "fin" titel. ;-) Jag satsar stort på att bli Långlaten i morgon... ;-)

Hos En liten butik pågår en utmaning där man ska lifta Fnyz layout. Kul att få lifta lite! Jag var ganska trogen den ursprungliga layouten.


Glad Påsk på er alla läsare!

Kram Åsa! 

1 kommentar:

  1. Herlig project lifeaktig side - flott pyntet!
    Her blir det nok min sønn som ender opp med tittel hvær dag ;o)
    Ha en nydelig dag og en fortsatt flott påske :o)

    SvaraRadera