lördag 18 januari 2014

Scrap & Music #19

Hej!

Har hakat på utmaningen hos Scrap & Music där man ska kombinera en skiss och en rad ur en låt. Denna gång var det låten Kiss me med Ed Sheeran.

Jag bjuder på mig själv idag, hualigen. Man är ju inte direkt till sin fördel som hyfsat nyförlöst... ;-)


Den här bilden är tagen när vi fortfarande ligger kvar på sjukhuset men kanske 2-3 veckor efter att tjejerna plockades ut och jag tyckte själv då att jag hade gått ner såååå mycket av gravkilona men 2!!! gånger på en och samma dag fick jag höra frasen: "Åh när ska du ha då?" Det kunde ha blivit en rak höger, eller två.... Man kom ner på jorden iaf :-)

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Love your soft muted colors with all the small details and what a precious photo. Great take on the sketch! Thanks for joining in at Scrap & Music!

    SvaraRadera
  2. These colours are perfect for this layout! Love the title too! What a beautiful family! Thanks for joining us @Scrap&Music!

    SvaraRadera