torsdag 21 november 2013

En liten butiks november utmaning

Hej!

Så otroligt skönt och välbehövligt med denna lediga dag. Den är viktig så att jag hinner ladda mina batterier lite. Idag har laddningen bestått av att scrapa (som den så ofta består av...).

Tänkte visa mitt bidrag till En liten butiks november utmaning. Denna månad skulle man inspireras av en bild som du hittar HÄR. Jag inspirerades av alla färger i bakgrunden och själva discokänslan jag får av bilden.


Fotot är på alla barnen när de har gjort sig redo för skoldisco (Ebba och Elsas första dessutom). Jag valde att inte göra så mycket dekorationer på denna layout eftersom jag vill att bakgrunden ska vara i lite mer fokus än annars.

Nu ska jag iväg och hämta hem alla barnen från skolan!

Kram Åsa! 

1 kommentar:

  1. Vilken snygg layout! Jag gillar hur du fångat upp både inspirationsbilden och temat för layouten i bakgrunden, blinget och så klart t-shirten! :D Tack för ditt bidrag till ELBs tävling!

    SvaraRadera