torsdag 31 oktober 2013

Scrap and Music #13

Hej! 

Jag har gjort en layout till Scrap & Music igen. Denna gång skulle man få med en textrad från en låt av One Direction (som jag knappt känner till=tantvarning???). What makes you beautiful heter låten. Jag hittade ganska snabbt en passande rad som jag vill ha som titel på min LO. Skissen hittar du här.


Being the way that you are is enough är något jag försöker pränta in i mina barns huvud varje dag och särskilt Elliot som är 11 år och försöker hitta sitt rätta "jag". Jag hoppas att detta är något som alltid kommer att finnas med dom i livet, att de duger precis som dom är!

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott! Kul måte du har brukt små elementer til å "ramme inn" mønsterpapiret med, herlig med den tegnede rammen!
    Ha en flott kveld :o)

    SvaraRadera