onsdag 30 oktober 2013

Layout i sin helhet

Hej! 

Tittar in lite snabbt och skriver några rader innan det är dags att bege sig ner på Ön och "avtackning" av min sambo för sina 26 säsonger i Edsbyns a-lag i bandy. Det blir lite känslosamt känns det som. Trodde att han skulle vara hemma lite mer nu när han lagt av men istället är det barnens alla träningar han åker med på så inte ser jag honom så mycket ändå. :-) Fattar inte hur han hann spela förr...
Nog om det...

Tänkte visa min LO i sin helhet från mitt blogginlägg hos Scrap och Ting igår. Det är en liten annan stil på den än vad jag har skapat i på sistone.


Fotot är på mig när jag tränar skidåkning hemma i trädgården hos min mormor. Så kul att plocka fram dessa gamla kort och göra något av dem.

Kram Åsa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar