tisdag 9 juli 2013

Tema kärlek eller bröllop hos TJSC

Hej!

Äntligen har solen hittat hit. Tre (eller det kanske är fler) dagar i rad måste var lite rekord... Var en sväng till stranden idag o man ska väl inte klaga men det blåste lite fööör kallt... Tyckte precis att jag skymtade en isbjörn... :-)

Har hakat på So cute surprise inne hos TJSC. Temat var kärlek/bröllop. För ett tag sedan visade jag ett kort här som var till ett bröllop. Det var inte ett typiskt kort för mig men kul att göra så jag har gjort en variant på det till denna utmaning.


Härom kvällen var vi och tog ett kvällsdopp. Eller vi och vi... Jag har inte badat ordentligt på flera år. Förra året doppade jag nog inte ens fötterna... Jag är alltså en badkruka av stora mått, iaf här i Sverige. Men nu när jag laddade upp bilden på det här kortet så var bilderna från kvällsbadningen också med. Hittade ett som absolut kommer att finnas med på en LO snart. Måste bara visa det.


Hoppas det kommer till sin rätt så det syns hur fint kvällssolen lyser på Ebba!

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Så herlige farger og mange fine stempler!!
    Ett annerledes og lekkert bryllupskort! :)

    SvaraRadera
  2. Herlig, fargerikt kort! Fint at brudeparet sto frem i svart :)
    Takk for at du tok utfordringen vår

    SvaraRadera