onsdag 15 maj 2013

Veckans skiss v.20

Hej!

Idag visar jag mina 3 hjärtan i bloggen. Det är en LO till Veckans skiss denna vecka. Det var en så inspirerande skiss så jag var tvungen att trotsa tröttheten på eftermiddagen och göra ett bidrag. Titta in HÄR för att se skissen och de härliga inspirations layouterna.


Har återigen använt mig av papper från Echo park. Sen har jag kladdat lite iaf med gesso och modellingpaste. Stämplarna köpte jag på mässan i Gävle. Älskar dom!

Nu ska jag gå upp och försöka slita min sambo ifrån högtryckstvätten. Har han väl börjat slutar han ALDRIG....

Kram Åsa! 

4 kommentarer:

  1. Snyggt!! Jätefina detaljer, och läckert med den utsmetade gesson!
    Tack för ditt bidrag till Veckans Skiss, flitiga du! :-)

    SvaraRadera
  2. Så fin! Riktigt roligt att se en tolkning av min skiss =)
    Gillar tråden du lagt lite snirkligt på layouten!
    Kram ztina

    SvaraRadera
  3. Härlig tolkning!Superfina stämplar! Tack för ditt fin fina bidrag till VS!

    SvaraRadera
  4. Så lekfull och så fina detaljer. Tack för ditt bidrag denna veckan.

    SvaraRadera