söndag 19 maj 2013

So cute color 29

Hej!

Det duggar inte lika tätt mellan mina inlägg nu som det har gjort ett tag. Jag skulle vilja att det gjorde det men ibland måste man lyssna på kroppen...

Idag har jag iaf gjort ett bidrag till That´s just so cute So cute color 29. Färgerna man skulle ha med var gul, rosa, turkos och korall (tolkade jag det som). Härliga våriga och pigga färger.

Jag har länge tänkt göra en LO utan att använda mösterpapper. Så jag utmanade mig själv idag och så här blev resultatet:


Jag började med att mista bakgrunden med gult och sen gick jag lös med stämplarna...

Fotot är från när vi låg i Uppsala med tjejerna och de är ca 5 dagar gamla. Ungefär hela dagarna gick åt till att sondmata dom så detta kort betyder mycket. De sitter i en sån kängurutröja som Magnus har på sig. Han kände sig så där lagom manlig när han gick omkring i den. :-)

Tack för titten! 

Kram Åsa! 

5 kommentarer:

  1. Kjempefint med all stempling og mistingen!
    Takk for at du tok utfordringen vår

    SvaraRadera
  2. Dette har du virkelig klart superflott uten mønsterark! Det er gøy å utfordre seg selv! Tusen takk for flott bidrag!

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Woaw, jag trodde inte man kunde göra en LO utan mösterpapper! Men det går, duktiga du! Så söta tjejerna ser ut när dom ligger där.
    Jag är väldigt off datorn när jag kommer hem från jobbet och varken bloggar eller besöker mina favvo-bloggar så mkt nu. Det är andra saker som kräver uppmärksamhet, att äntligen kunna vara ute tex. (Jag går i ide när det blir vinter.) Men man saknar sina bloggvänner när man inte "setts" på ett tag.
    Hoppas du får en härlig helg, kram!

    SvaraRadera
  4. Nydelig og sart bakgrunn! Takk for at du deltar på utfordringen.

    SvaraRadera
  5. Hej igen Åsa,
    läste ditt meddelande igår och blev först förskräckt men sen lite lättad ändå, ang det du skrev. Tuffa besked är jobbiga att få, stora som små. Ibland hjälper det att vara kreativ och ibland går det inte alls för det är bara tomt. Jag hoppas och tror att din inspiration återvänder så småningom. Idag har vi en strålande, solig dag i Uppsala, perfekt väder för alla som tar studenten idag. Hoppas du hade trevligt när du var här med tjejerna.
    Vi hörs igen, jag är ju inte heller så aktiv på bloggen just nu men om du vill går det att nå mig på mailen också, jag har *****.ilar@gmail.com. Byt ut stjärnorna mot mitt förnamn.
    Stor kram /Karin

    SvaraRadera