söndag 5 maj 2013

Åh vad lycklig jag blir!!!

Hej! 

Har just sett att jag har vunnit i två utmaningar som jag varit med i. Vilken LYCKA!!! Det ger en sån kick att någon/några har gillat det man har skapat. Även om jag många gånger påminner mig själv om att det är för min egen och min familjs skull jag scrapar så känns det lite skönt i hjärtat att få vinna ibland.

Denna LO vann jag med hos scrapGalen:


Den här LO vann jag med inne hos That´s just so cute: 


Vilken härlig helg det här blev. Scrapmässa igår med trevligt sällskap och massa handlat. Grillmys med familjen på kvällen. Idag handlat massa skor på våran skoaffär som egentligen skulle gått på ca 9200 kr och vi betalade 750 kr... Och sen komma hem och se två härliga vinster. Får känna mig nöjd med dessa dagar!

Kram Åsa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar