lördag 13 april 2013

Scrap-Perra v.15

Hej!

Idag kommer äntligen resten av familjen hem från fjällen. Skönt att få hem dom igen!

Igår gjorde jag en LO till Scrap-Perras skissutmaning denna vecka. Det var en skiss från Dilorf. Så här blev mitt bidrag:


Jag tolkade skissen ganska fritt men fick med tagen under fotot och ett band/snöre rakt över layouten.

Fotot är från i somras när vi var på Astrid Lindgrens värld. Ebba och Elsa är och leker i trädgården utanför Lotta på Bråkmakargatans hus. Det känns så idylliskt och lyckligt på något vis så jag ville ha glada och pigga färger på den här layouten.

De allra flest papper som jag använt är från echo park. Gillar!!!

Ha en skön lördag! Nu ska jag lösa Melodikrysset ;-)

Kram Åsa! 

1 kommentar:

  1. Wow! Vad snyggt du gjort till Scrap-Perras veckoskiss! Underbara papper och färger!

    SvaraRadera