torsdag 14 mars 2013

Scrap-Perra v.11

Hej!

Fick hem liten härliga mister idag som jag har beställt från Scrap-Perras så tänkte att jag skulle använda dom när jag gjorde mitt bidrag till veckans skissutmaning inne hos just Scrap-Perra.  Jag BORDE ha tänkt att: eftersom du inte är van att använda mister så ska du träna lite på ett skräppapper INNAN du sprutar på din LO.... Men så tänkte jag inte...
Jag hade beställt lite olika mister från olika tillverkare och de sprutade ju väldigt olika mycket och brett omkring sig... Jag behöver träna!
Har försökt tona ner färgen med lite akrylfärg vilket resulterade i att det blev ännu kladdigare och värre. Och JA jag hade redan limmat dit fotot annars hade jag börjat om och tränat lite med mina små mistflaskor först...
Vill så gärna få till det så där snyggt som andra lyckas med när dom "kladdar" med färg. Men träning ger färdighet sägs det... Jag hoppas på det :-)


Jag tokgillade skissen denna vecka och kommer nog att tolka den igen en annan gång. Till förra veckans skissutmaning hos Scrap-Perra hade jag ett liknande foto med på min LO. Då var det Ebba som grimaserade. Denna vecka är det Elsa. Hon har nyfiket frågat när hennes grimas-LO är klar så det var liksom bara att sätta igång...

På lördag ska jag på scrapträff i Bollnäs med ett stort gäng likasinnade. Längtar!!!

Kram Åsa! 

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du fick till en häftig effekt med misterna! Själv har jag inte scrappat mycket o har bara en mist som jag sprayat med en gång (!) Jag såg nån bloogare som hade en pappkartong som skydd när hom "mistade"....det kan ju vara en smart ide kanske......
    Nettan

    SvaraRadera