onsdag 13 februari 2013

Scrap-Perras skiss v.7

Hej!

Vad glad jag blir att ni är så många som tittar in till mig! Det gör att man får en liten extra kick med skapandet.

Igår gjorde jag en LO till Scrap-Perras skissutmaning v.7.  Det blev en ganska enkel LO med många raka linjer. Därför satte jag ordet bubbel lite på snedden för att bryta av lite mot allt det raka.


Själva fotot som sitter på LO är inte av bästa kvalité men jag tycker det är ett roligt kort som jag ville göra något med. Det är från ett par år sedan när jag skulle ta mig ett skönt bad. Jag hade i badskum och utan att tänka allt för mycket så drog jag igång badkarets bubbelsystem.... Det resulterade i att det var badskum långt ut i hallen....

Kram Åsa!

2 kommentarer:

  1. hi hi....ja klart det ska scrapas av ett sånt kort!! Härlig LO!!! =)

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. fniss vilket härligt kort!!! och jättefin lo. Kul att du tolkade min skiss.

    SvaraRadera