måndag 18 februari 2013

En bingobricka

Hej!

Såg just att jag blivit utvald inne hos Scrap-Perra med min bubbelbads LO. Superkul!!! Titta gärna in där!

Hos En liten butik pågår en utmaning i februari i form av en bingobricka.


Man ska välja antingen en vågrät eller lodrätt rad och de elementen måste finnas med på kortet eller layouten. Jag valde den lodräta raden med spetsband, fjäril, utstansat och brads.

Här är mitt bidrag:


Jag har ett spetsband, fjärilar, en utstansad rubrik och en brad nere till vänster vid metallblomman.

Det syns lite dåligt men det står "All you need is love". Tyckte det passade till tjejernas hjärtklänningar.

Blir lite full i skratt när jag tittar på många av korten från när de var små. Väldigt ofta har jag satt Elsa som var störst längst fram så att hon ser ännu större ut. Skyller på att man var ganska trött den här tiden och inte tänkte klart... :-)

Ha en fin dag!

Kram Åsa! 

1 kommentar:

  1. Hej Åsa! Vilken vacker LO du gjort, tokgillar hur du byggt upp den och texten passade verkligen till tjejernas klänningar. :)

    Tack för ditt bidrag i tävlingen och lycka till!
    Kram Linda

    SvaraRadera