lördag 27 oktober 2012

Mums

Hej!

Underbara helg med sol, äntligen.... Och jag chockar med ett inlägg igen :-) Dessutom tänker jag tillbringa ett par timmar vid scrapbordet så det är ju bara toppen! Måste bara komma ihåg att fota Ebba för hon tappade sin första tand idag. Det är stort för en 5-åring! Blir en LO så småningom :-)

När vi hade scrapträff förra helgen så hade Helena med en massa papper och grejer från affären i Hudik. Gissa om vi var som gamar.... Jag fick lätt panik (läs: TOTAL HYSTERISK PANIK) när jag kom dit och Maria står med huvudet i en av lådorna och tokhandlar redan INNAN vi ens kommit in.... Jag slänger mig ur bilen och hakar på shoppingen :-) Galna??? Nej då, inte så farligt iaf :-) Det resulterade i ca 60-70 papper (och det var det sista jag behövde....), stämplar och lite annat smått och gott. Det jag ville komma till var att ett av dessa papper (Bo Bunny) använde jag till denna LO :-)


Fotot är taget i stugan i somras. Det roliga var att jag hade köpt detta papper utan att ha sett marshmallowsdetaljen och då innan lagt upp dessa tre foton och tänkt att göra något med dem. Så det var tur att jag handlade så många papper ändå ;-)

Nu lockar skrivbordet... Ha en toppenhelg!

Kram Åsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar