söndag 24 juni 2012

Min familj!

Hej!

Hoppas att ni hade en fin midsommarhelg. Det hade jag! Vi var 18 personer här hemma hos oss och det blev en väldans trevlig kväll och vädret var med oss. Toppen!

Tänkte visa en layout på hela min familj. Det är kortet som togs när vi kommit hem från sjukhuset och som hamnade i tidningen. Det är taget på den dagen som tjejerna egentligen skulle ha fötts på så det är lite kul tycker jag. De är 1,5 månad ca på bilden och Elliot är 5 år. Är inte så ofta som man är med på bild samtidigt hela familjen så detta kort betyder mycket även om gravidkilona sitter kvar.....



Det är Elsa som ligger till vänster och är lite större. Ebba till höger, väger här på bilden lite mer än 2 kg bara.



Papper från Maja Design "Vintage summer basic".

Det var allt för idag. Lämna gärna en kommentar, det förgyller...

Kram Åsa!

4 kommentarer:

  1. En superhärlig LO med ett superfint foto!

    SvaraRadera
  2. Åhhh så himla underbar LO....och vilket helt underbart fint kort på er!! =)

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Underbart foto och en helt underbar layout. Tänk vad fort det går, nu är det ju stora tjejer du har =))

    Hoppas vi ses snart,

    kramen

    SvaraRadera
  4. Fint foto och fin LO! Det märks att tiden går... aldeles för fort. För övrigt tycker jag att din dåvarnade frisyr är väldigt lik tjejernas nuvarande:) (å då menar jag inget negativt)
    //Carina

    SvaraRadera