tisdag 29 maj 2012

Kort till mor

Hej!

Rackarns vad glest det är mellan inläggen men det är mycket nu :-) Men nu är det bara slutspurten kvar av terminen så snart får fröken sommarlov och då hoppas jag hinna scrappa och blogga lite mer.

Tänkte visa kortet som min mamma fick på mors dag.


Köpte ett sådant block med 6"*6" papper ifrån Maja Design när jag var på Scrapmässan i Gävle. Bara älskar alla papper i den och har använt mig av tre av dem på detta kort. Bilden är från Piondesign, pärlor från reprint, blommor från WOC och swirl från Sizzix.



Det var allt för idag, det blev ett kort inlägg men bättre än inget :-)
Tack för att du tittar in till mig!

Kram Åsa!

2 kommentarer:

  1. Underbart ljuvligt fint kort!! Så fina färger och snyggt dekorerat!! =)

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Så underbart morsdagskort... så fina färger och så snyggt med den stora swirlen samt den vackra textstämpeln...
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera