torsdag 5 april 2012

Glad Påsk!

Glad påsk på er alla!

Nu har jag påsklov! Så skönt med lite ledigt. Hoppas på många scrapstunder :-)

Tänkte visa två till ägg som jag har gjort. Hade tänkt hinna göra betydligt fler men, men... Man hinner inte alltid det man tänkt :-)




Det här ägget ska mamma få, fyllt med lite gotta, så jag hoppas att hon inte tittar in i bloggen innan hon hunnit få det :-)




Hoppas nu att ni får en trevlig påsk med lite härligt väder! Jag är glad att jag undvek att bli "skärfisen" idag. Det var min son som fick det priset. (Det är en gammal tradition från när mamma var liten som vi har nu. Den som ligger längst i sängen på morgonen får ett "smeknamn" under dagen varje dag under påsken. Jag tror att man egentligen ska springa nåt varv runt huset också men det skippar vi ;-) I morgon ska jag undvika att bli "långlaten". Eller så kanske man vill bli det så att man får lite sovmorgon :-)

Kram Åsa!

2 kommentarer:

  1. Men oj oj ....dina ägg är ju bara så galet fina att man får "vingslag"!!! hi hi (hämtat ur mamma mu och kråkan)Så snyggt dekorerade och bara heeeelt lööövly!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Så fiiiiiina ägg Åsa. Och bilderna...vilken fotograf du är.

    Hoppas ni haft en härlig påsk,

    kram

    SvaraRadera