lördag 10 mars 2012

Vilket väder

Hjälp vilket väder det var när jag tittade ut genom fönstret nyss. Snöstorm! Tyckte solen sken nyss och vi skulle grilla kvällsmaten. Men vi grillade under garageporten istället :-)

Så passande nog tänkte jag bjuda på en jullayout.



Det är en väldigt avskalad och enkel LO som är på mina tre barn och min systers två pojkar och hund. Jag har använt mig av vit cardstock och spillbitar av div julpapper. Texten högst upp är stickers från Lilla Handarbetsboden.




I morgon ska jag iväg på scrapträff. Längtar! Det var längesen nu. Är så kul att få träffa tjejerna och få prata av sig och få en massa idéer och scrapa lite. Hoppas även på lite tips om bloggandet och hur jag ska göra med vissa saker här i bloggen. Synd bara att jag inte har hunnit framkalla lite nya bilder.

Nu är det snart dags för lite Mello. Vi har olika favoriter hela högen här hemma :-)

Kul att du tittade in hos mig! Trevlig lördagskväll på er!

                                              Kram Åsa!

1 kommentar: