onsdag 7 mars 2012

Mer till tjejerna rum

Hej!

Nu har jag ändrat (tror att jag gjorde rätt iaf) så att man kan kommentera som anonym :-) Det är inte lätt det här med bloggandet :-)

Idag tänkte jag visa lite mer pyssel som jag har gjort till mina döttrar (Ebba och Elsa). Vi har nyss gjort om deras rum lite så därför ville jag göra lite saker till det.

Jag har klätt in två st E från Panduro med div papper och blommor. Jag målade först bokstäverna med vit akrylfärg innan jag gick lös med alla papper.


Tjejerna blev nöjda och jag måste faktiskt erkänna att det blev jag också. Det är inte så ofta som jag känner mig riktigt nöjd med det jag gör.





Det var allt för idag. Nu måste jag greja vidare här hemma för det händer spännande saker här ikväll
:-). Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Det här fixar ju du alldeles själv, va duktig du är =)

    Underbara bokstäver, så himla fint dekorerade.

    Hoppas hoppas vi ses på söndag,

    kram

    SvaraRadera
  2. Ser med spännig fram emot fler bilder på alla fina saker du gjort!!!!

    Kram syster

    SvaraRadera
  3. Hej vad roligt att se dig =)

    Det var ju värkligen på tiden att även du öppnade en blogg. Ska bli så roligt att kunna få se allt fint du gör. Tjejernas bokstäver vart så fina!! Jag förstår att du vart nöjd med dom. Ha det så bra kramar från mig!

    SvaraRadera